Reunió de la CPVR: nota de premsa, document ideològic aprovat i vídeo de la roda de premsa.

NOTA DE PREMSA – 04.03.2018
LA COORDINADORA CONVOCA UNA TROBADA DE CÀRRECS PÚBLICS PER LA REPÚBLICA
La trobada es celebrarà al maig i reunirà a regidors, alcaldes i diputats valencians a favor de la ruptura amb el règim del 78 i la seua monarquia.
La Coordinadora del País Valencià per la República (CPVR), reunida el dissabte 3 de març, a l’emblemàtica seu de la Societat Coral “El Micalet” (València), ha anunciat en roda de premsa la convocatòria per al proper mes de maig d’un trobada de càrrecs públics en suport de un model d’Estat que supere el Règim del 78 i la monarquia. Un model d’Estat, aquest últim, que la Coordinadora Republicana assenyala com “antidemocràtic, esgotat políticament i incapaç de satisfer les mínimes necessitats vitals dels valencians i protegir els seus drets polítics i socials”.
Els càrrecs públics que aniran a la trobada republicana contraposaran la seua legitimitat democràtica, emanada de la votació a les urnes, a la del Rei Felipe VI, hereu del rei emèrit designat com a Cap d’Estat pel darrer dictador feixista d’Europa, Francisco Franco.
La trobada també recollirà les reivindicacions essencials dels valencians que el Règim del 78, després de 40 anys, ha demostrat la seua nula voluntat de permetre: condicions laborals i prestacions socials dignes, llibertat d’expressió i política efectiva, finançament just i dret a decidir.
La roda de premsa ha comptat amb la participació, per aquest ordre, de César Lledó (València), Joan Sorribes (Alfafar) i Manuel Albentosa (Elx) acompanyats pels altres participants en la reunió celebrada el passat dissabte.
Sobre la Coordinadora: integra una trentena d’organitzacions polítiques, sindicals i socials. Al final de la dècada anterior va convocar diverses mobilitzacions – manifestacions i trens republicans- i la I Convenció per la República. Des del gener del present any es reuneix en resposta a la situació d’emergència social donada per la precarietat de les condicions de vida i treball i per l’onada de repressió política emesa per l’Estat i la Monarquia.

Més informació:
– Vídeo Roda de premsa: https://youtu.be/WQz-QhjjMmI
– Pàgina web: www.coordinadorarepublicana.org
+INFO: info@coordinadorarepublicana.org
Tel. 650 537 213

NOTA DE PRENSA – 04.03.2018
LA COORDINADORA CONVOCA UN ENCUENTRO DE CARGOS PÚBLICOS POR LA REPÚBLICA
El encuentro se celebrará en mayo y reunirá a concejales, alcaldes y diputados valencianos que apoyan la ruptura con el régimen del 78 y su monarquía.
La Coordinadora del País Valencià per la República (CPVR), reunida el sábado 3 de marzo en la emblemática sede de la Societat Corala “El Micalet” (Valencia), ha anunciado en rueda de prensa la convocatoria para el próximo mes de mayo de un encuentro de cargos públicos en apoyo de un modelo de Estado que supere el Régimen del 78 y la monarquía. Un modelo de Estado, este último, que la Coordinadora republicana señala como “antidemocrático, agotado políticamente e incapaz de satisfacer las mínimas necesidades vitales de los valencianos y proteger sus derechos políticos y sociales”.
Los cargos públicos que acudirán al encuentro republicano contrapondrán su legitimad democrática emanada de la elección en las urnas a la del Rey Felipe VI, heredero del rey emérito designado Jefe de Estado por el último dictador fascista de Europa, Francisco Franco.
El encuentro también recogerá las reivindicaciones esenciales de los valencianos que el Régimen del 78, tras 40 años, ha demostrado nula voluntad de permitir: condiciones laborales y prestaciones sociales dignas, libertad de expresión y política efectiva, financiación justa y derecho a decidir.
La rueda de prensa ha contado con la participación, por este orden, de César Lledó (València), Joan Sorribes (Alfafar), Manuel Albentosa (Elx) acompañados por el resto de participantes en la reunión celebrada el sábado pasado.
Sobre la Coordinadora: Integra a una treintena de organizaciones políticas, sindicales y sociales. A finales de la década anterior convocó diversas movilizaciones – manifestaciones y trenes republicanos– y la I Convenció per la República. Desde Enero del presente año se viene reuniendo en respuesta a la situación de emergencia social dada por la precarización de las condiciones de vida y trabajo y por la ola de represión política emprendida por el Estado y la Monarquía.Más información:
– Vídeo Rueda de prensa: https://youtu.be/WQz-QhjjMmI
– Página web: www.coordinadorarepublicana.org
+INFO: info@coordinadorarepublicana.org
Tel. 650 537 213
 
 

 

3 pensaments a “Reunió de la CPVR: nota de premsa, document ideològic aprovat i vídeo de la roda de premsa.”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.